سامانه مرکزی آزمون‌ها و دوره‌های مجازی

کارگروه بحث و تبادل نظر درباره فرمولای GMP

GMP Formula Focus Group Round Table Discussion

آنلاین

شرکت داروساز ی درمان آرا

کارگروه بحث و تبادل نظر درباره فرمولای GMP
خاتمه یافته

شروع: پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ساعت ۱۳:۳۰
پایان: پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ساعت ۱۵:۳۰

کارگروه بحث و تبادل نظر درباره فرمولای GMP
خاتمه یافته

شروع: پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ساعت ۱۳:۳۰
پایان: پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ساعت ۱۵:۳۰

شرح

اهداف بحث:
-آشنایی با با توسعه گالیکوماکروپپتاید (GPM) ، بی خطر و مناسب بودن محصول برای فنیل کتونوری

-آشنایی با آخرین مطالعات استفاده از فرمولا با پایه GMP در فنیل کتونوری و ملاحظات استفاده از محصول PKU Sphere در بیماران پی کی یو

- جمع بندی و بحث و گفتگو

مدرس(ها)


A
Maryam Altena
مریم آلتنا یک متخصص تغذیه بالینی است که اوایل امسال از وایتافلو شعبه امریکای شمالی به تیم بین المللی وایتافلو اضافه شده است. مریم 7 سال است که دروایتافلو فعالیت میکند، در آمریکا مدیر ناحیه بود و اکنون عضوی مهم از تیم مدیکال افیر بین المللی وایتافلو است. در مدت فعالیت خود در آمریکا او با بسیاری ازچهره های برجسته علمی برای ایجاد فرصت های آموزشی با کیفیت برای متخصصین در موضوعات متنوع از جمله پی کی یو کار کرده است.

قبل از ورود به تیم وایتافلو، مریم سالها کارشناس تغذیه متابولیک بوده و در ضمینه درمان بیماری های متابولیک در کودکان و بزرگسالان دربزرگترین بیمارستان کودکان شیکاگو، رابرت اچ. لوری فعالیت می کرد. مریم دارای مدرک کارشناسی تغذیه و کارشناسی ارشد در امور ارتباطات در حوزه سلامت از دانشگاه ایلینوی آمریکا است.
V
Rennard Victoria
ویکتوریا رنارد یک کارشناس تغذیه بالینی و مدیر برند بین المللی وایتافلو است. ویکتوریا پنج سال پیش به عنوان کارشناس تحقیق و توسعه به وایتافلو پیوست و نقش مهمی در توسعه محصولات خلاقانه و جدید مناسب سنین مختلف برای پی کی یو و سایر بیماری های متابولیک نقص پروتئین داشته است.

قبل از پیوستن به وایتافلو، ویکتوریا سابقه 5 سال حضور در صنعت غذا را در کارنامه خود دارد. او علاوه بر مدرک کارشناسی تغذیه، دارای دیپلم افتخار در ارتباطات حوزه سلامت از دانشگاه کوئین بلفاست دارد.

نظرات (۰)

نظر بدهید