سامانه مرکزی آزمون‌ها و دوره‌های مجازی

تسهیل و افزایش سرعت فرایند ثبت‌نام مشمولین در وبینار‌های آموزش مداوم

تسهیل و افزایش سرعت فرایند ثبت‌نام مشمولین در وبینار‌های آموزش مداوم

مراکز برگزارکننده برنامه‌های آموزش مداوم از این پس می‌توانند امکان ثبت‌نام مشمولین در وبینارها از طریق سایت CMELearn.ir را فعال کنند.

در امکان جدید، مشمولین برای ثبت‌نام در برنامه نیاز به مراجعه به سایت آموزش مداوم ندارند و کافی است به صفحه برنامه مرکز شما در سایت CMELearn مراجعه کنند و با کلیک روی دکمه ثبت‌نام،‌ فرایند ثبت‌نام و پرداخت را انجام دهند.

مشمولین به درگاه بانک مرکز شما متصل شده و هزینه ثبت‌نام مستقیما به حساب شما واریز می‌شود و پس از تمام پرداخت، ثبت‌نام مشمول به صورت اتوماتیک در حساب آموزش مداوم وی ثبت‌می‌گردد.

ویژگی جدید، این قابلیت را در اختیار مراکز قرار می‌دهد تا ثبت‌نام و برگزاری وبینار را در «یک‌جا» انجام دهند. علاوه بر این مراحل ثبت‌نام در سیستم جدید بسیار ساده و سریع است و روی تلفن‌ همراه نیز به خوبی کار می‌کند.

بررسی‌های انجام شده، نشان داده که استقبال از روش جدید ثبت‌نام به‌گونه است که تعداد ثبت‌نام در برنامه‌ها را تا ۲ برابر افزایش می‌دهد.

برای استفاده از این ویژگی، کافی است با بخش پشتیبانی (0343651 - داخلی 112 - خانم قوام) تماس بگیرید تا این امکان برای برنامه شما فعال شود.

تگ ها: ثبت نام وبینار بازآموزی
اشتراک‌گذاری:
۳۳۲۸

نظرات (۰)

نظر بدهید